Treat yourself: Lingerie & nightwear

4 healthy breakfast ideas

breakie1
SPEJLÆG MED CHAMPIGNONER
Det her, er umiddelbart det, som jeg spiser mest af i efteråret. Jeg får mange af mine proteiner gennem æg, og varierer ofte mellem blødkogt, røræg og spejlæg. Champignoner er ligeledes en af mine foretrukne grøntsager, så dem supplerer jeg gerne med!

CHIAGRØD
Chiagrød har længe været fremme i billedet, og jeg har efterhånden også fået eksperimenteret lidt med det. Jeg blander 2 spsk chiafrø, 1 dl mælk, lidt honning og vaniljesukker i et glas, rører det godt rundt, og lader det stå på køl i 8-10 timer. På trods af, at jeg aldrig har været specielt vild med grød, er jeg alså blevet ret glad for chiagrød. Og så er chiafrø ligeledes noget af det sundeste. Her har jeg valgt at tilføje lidt granatæble, men al frugt fungerer!
breakie2
YOGHURT MED MUSLI OG FRUGT
Cheasy yoghurt er hurtigt blevet gjort til en del af min daglige kost – Den er kalorielet uden at gå på kompromis med den gode smag, og er helt klart en anbefaling herfra. Jeg topper den med müsli, banan og kiwi for lidt flere smagsoplevelser og en bedre mæthed.

HJEMMELAVET JUICE
På de morgener hvor sulten ikke er den største, kan jeg godt finde på, bare at lave en juice, for på den måde, at få et godt vitamintilskud. Min favorit er med æbler, gulerødder og selvfølgelig lidt ingefær. Et stort plus er, at kroppen har nemmere ved at optage vitaminer i juice end på den spiselige måde. Et energiboost fra morgenstunden simpelthen 😉

Hvad synes I om denne type indlæg?

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.

 

Næste indlæg

Treat yourself: Lingerie & nightwear